0

Vaša košarica je prazna

Politika Vraćanja Robe

Zahtjev za zamjenu proizvoda ili povrat novca možete podnijeti u roku od 15 dana. Nakon tog roka, na žalost, nismo Vam u mogućnosti izvršiti povrat novca ili ponuditi zamjenu proizvoda. Kako bismo prihvatili Vaš zahtjev za zamjenom ili povratom novca, proizvod ne smije biti oštećen, korišten, mora imati sve oznake i etikete i biti u originalnom pakiranju.

Ove odredbe se ne primjenjuju kod poklon kartica.

Da biste koristili pravo na reklamaciju koje Vam pruža Zakon o zaštiti potrošaća, obavezni ste pratiti upute za reklamacije (idite na Reklamacije). Osoba odgovorna za reklamacije će obraditi Vaš zahtjev u najkraćem mogućem roku. Molimo Vas da pratite upute koje ćemo Vam dati.

Redovito ćemo Vas obavjestavati o statusu vašeg zahtjeva za reklamacijom. Ukoliko je zahtjev odobren krajnji rok za zamjenu ili povrat novca je 15 dana od odobrenja.
Povrat (ili djelimični povrat) novca ne možete ostvariti ukoliko je proizvod oštećen, nedostaju oznake i etikete ili nije u originalnom pakiranju. U tim slučajevima nedostatak na proizvodu nije nastao našom krivnjom. Povrat novca ne možete ostvariti u slučaju isteka roka od 15dana od primitka, predviđenog za povrat.

Troškovi poštarine su nepovratni i snosi ih sam kupac.

(Ukoliko je kupac oslobođen troškova poštarine ispunjenjem uvjeta minimalnog iznosa narudžbe potrebne za to, vraćanje jednog ili više proizvoda nije u skladu sa tim. U tom slučaju troškovi transporta biti će oduzeti od ukupnog iznosa predviđenog za povrat.)

Kupac snosi troškove vraćanja proizvoda. On ima mogućnost da odabere jednu od naših opcija vraćanja proizvoda, no troškovi vraćanja će biti oduzeti od ukupnog iznosa za povrat novca. Povrat novca se može ostvariti samo kod proizvoda koji nisu na sniženju.



Garancija

Freddy Pant Room predviđa rok od 60 dana za zamjenu oštećenog proizvoda. Garancija ne vrijedi u slučaju oštećenja nastalog kao posljedica neodgovarajuće uporabe. Proizvod podliježe garanciji samo ako ima tvorničku grešku.

Zatjevi moraju biti u skladu sa zadanim uputama (idite na Reklamacije).

Osoba odgovorna za reklamacije će obraditi Vaš zahtjev u najkraćem mogućem roku. Molimo Vas da poštujete upute koji se nalaze na našem sajtu. Obaviještavati ćemo Vas redovito o statusu Vašeg zahteva za reklamaciju. Ukoliko je Vaš zahtjev odobren, krajnji rok za zamenu ili povrat novca će biti 15 dana od odobrenja.

Zahtjev za reklamaciju neće biti odobren ukoliko proizvod ima tragove neodgovarajuće uporabe.
Novosti i ažuriranja

Prijavite se da biste dobili najnovije informacije o sniženjima, novim izdanjima i još mnogo toga...